21-20

Jag drömde inte om the one. Jag tolkar dock det som att jag ännu inte har träffat the one, eller så är det så att jag faktiskt inte ska gifta mig. Vilket jag inte känner mig helt obekväm med, jag vet inte om jag tror på äktenskapet. Jag tror att det finns vissa lyckträffar men annars har jag svårt att tro att man kan älska samma person i hela sitt liv. Jag tror att man har flera själsfränder, har man tur hittar man en av dem. Men jag tror också att man kan vara själsfränder men ändå inte funka ihop i ett livslångt äktenskap. Jag låter enormt cynisk när jag skriver detta och jag blir på ett sätt besviken på mig själv. Jag såg en helt underbar film igår som säger mig den totala motsatsen, The Notebook. Visserligen träffar tjejen i den filmen faktiskt två själsfränder, så att säga, hon väljer en av dem och de lever ihop tills döden skiljer dem åt. Tro mig, jag vill tro att det ska bli så för mig med, och för alla andra. Men någonstans tvivlar jag, i alla fall när det gäller mig själv.

Jaja, hur som helst så hade jag en mysig midsommar, även om det kanske hade varit roligare med mina vänner. Men det finns inte så mycket man kan göra. Jag älskar att vara med min släkt också. Jag har tvingat småkusiner att dansa runt midsommarstången med mig, kan ju inte gå upp och dansa själv, skulle se en aning skumt ut, sen har det ätits i den traditionsenliga mängden, det vill säga FÖR MYCKET, men jag gillar det!

PS. Idag är det exakt tre veckor tills jag fyller 18!! DS.

Puss på er!

Kommentarer
Postat av: julia

åh the notebook den är ju så fin så man blir alldeles glad och ledsen!

2008-06-22 @ 23:40:17
Postat av: karin

the notebook e den bästa filmen av alla!!!:D den e så sorglig o fin!!!men det e såna filmer som får en att villja ha ett sagoliv som nästan är omöjligt att få:P

oo bara tre veckor kvar:D!!!

2008-06-23 @ 12:59:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0