18

Har precis haft en tre timmar lång körlektion. Jag känner mig trygg i en bil men oj vad jag är dålig på att parkera! Attityd saknar jag också och när jag har attityd så har jag det nästan för mycket istället. Men det är sånt som kommer, förhoppningsvis. Har preliminärbokat in en intensivkurs i slutet av september hur som helst. Min chef kräver ju att jag ska ha körkort så fort som möjligt, helst nu. Lite pikar från man ju mellan varven, "hur går det med körkortet då?". Det är väldigt skönt att kunna svara på de pikarna. "Måste fylla 18 först". Det kan han inte svara på och dessutom inser han att han är gammal. Om 18 dagar har jag dock inte den ursäkten. Men jag vill ju ta körkort också så därför känns det bra att jag snart får göra det.

Jag ska träna softboll idag. Jag får betalt för att prova lite nya sporter. Jag älskar mitt jobb! Softboll är typ som baseboll, så det här kommer att bli riktigt spännande. Jag kan ju inte träffa en boll med ett slagträ...

Puss på er!

Kommentarer
Postat av: the bandit<3

haha jag e också sämst på att parkera! men det kommer nog med åren:P

hoppas det går bra på softbollen!

2008-06-26 @ 13:20:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0