17

Jag har haft en underbar dag!
Att vakna när man känner för det är det bästa. Idag kände min kropp för att vakna klockan elva. Utvilad och sugen på frukost. Men först fick det bli en dusch. Duschad och fräsch åt jag min frukost i lugn och ro. När jag kände mig redo tog jag en uppfriskande promenad ner till stan. Med 1000 kronor mer på kontot än väntat kändes det som att jag hade gjort mig förtjänt av lite shopping. Jag är så enormt snål annars och handlar i princip aldrig något, så idag var det läge att slå på stort. Slutresultatet blev två framtida krogenoutfits i form av två partytoppar, en helt underbar kofta, ett par välbehövliga skor och lite tjusiga underkläder som också de var välbehövliga. Jag är nöjd, även om jag får ångest av att spendera pengar.
Efter att ha handlat åts det en cheeseburgare, jag avgudar de små fett/kaloribomberna. Bussen hem, eller först till Hemköp för att köpa godis för 4.90/hg, tredje gången den här veckan. Hälsosamt leverne, jag vet! Och nu väntar jag in den andra semifinalen i fotbolls-EM mellan Spanien-Ryssland, förhoppningsvis blir det en grym match som Ryssland vinner tillslut.

Softbollen gick bra igår. Det var kul och lite klurigt. Dock är det inte en sport som passar mig alls. Något saknades, får se om jag i framtiden inser vad som saknades. Ska ju prova på en del sporter nu framöver.
Jag måste lära mig att avsluta blogginlägg. Jag har insett att jag aldrig har en riktigt avslutning. Det behövs ju en poäng för att det ska kännas värt att ha läst inlägget. Poängen idag får bli; njut av livet när du får möjligheten och godis är gott!

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0