16

Jag tittar på Rachel Ray. Talkshow där de lagar mat. Jag älskar matlagningsprogram. Jag har en dröm att en dag kunna laga riktigt fantastisk mat. Och göra de absolut godaste bakverken. Jag älskar att baka!
Och nu kom det en reklam om en ny glass, Centerstrut!! Det måste ju vara den bästa idé jag hört någonsin! Åh, när ska jag ta och smaka på den? Kanske idag innan bion. Tanken är att jag ska på Sex and the city-filmen idag. Vi ska satsa ordentligt, klackskor är obligatoriskt bara för att komma in i känslan. Plus att jag ska använda min nya favoritkofta!

Förstår ni att det är bara är 16 dagar kvar nu! 19 dagar kvar till krogdebuten. Tiden går snabbt! Jag blir så glad att så många är taggade på min födelsedag. Det gör mig jätterörd :) Och när folk menar att det här kan bli deras krogåterfödelse blir jag ännu lyckligare. Vad skulle man göra utan alla sina underbara vänner?!

Puss på er! 

Kommentarer
Postat av: karin

jag tycker den där rachel e fruktansvärt jobbig!! om det är hon jag tror att det är, ack ack!

Men ja när du får gå ut på krogen kommer det bli feeeest!:D

2008-06-27 @ 23:25:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0