13 (och lite 12)

Vännerna mina. Nu är jag precis hemkommen från ett biobesök. Eller inte bara ett biobesök, ett biobesök som inleddes med fika. Och fika som föregicks av en promenad i mina så kallade sköna klackskor. Mina klackskor är verkligen de snyggaste skorna jag någonsin har ägt och de är grymt sköna att dansa i, men efter idag kan det konstateras att de inte är sköna att gå i. På vänsterfot har jag skavsår på tre ställen, på höger är det bara två. Men skit i mina skavsår!
Jag, Karin, Mia, Sandra, Virve och Aila var ikväll och såg Sex and the City-filmen. Jag hade valt att inte ha för höga förväntningar eftersom jag kände att filmer på tv-serier sällan känns bra. Men den här gången hade jag fel. Jag gillade den här filmen skarpt! Visst finns det kanske några saker man kan ändra på men hela helheten kändes helt rätt. En tår fälldes när Carrie slog Big med blombuketten och en tår fälldes när hon läste hans mail. Jag brukar inte gråta annars förutom till Disneyfilmer. Och så snygga kläder det var överallt också! Det är rakt igenom väldigt bra skådespelare vi pratar om. Carries breakdown kändes verkligen äkta. Nu kanske jag inte ska avslöja mer för den som inte har sett filmen men jag säger bara att den är väldigt sevärd!
Nu ska jag sova och kurera mina fötter så att jag är taggad på jobbet imorgon. Och på onsdag är det den stora dagen, dagen då jag ska prova rugby!

Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Filip

Tack för att du spoilar oss om filmen. Subba.

2008-07-01 @ 18:26:44
Postat av: Therese

oj förlåt, det var inte meningen!

2008-07-01 @ 20:40:57
URL: http://hundradagartillfrihet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0