9

Mina damer och herrar, vänner och bekanta, kråkor och guldfiskar! Vi är nere på ensiffrigt! Vissa dagar har det känts som att det aldrig skulle hända, men nu händer det!
Annars har min dag varit spännande. Kom till jobbet fyra timmar för sent och lyckades ändå få allt undanstökat en timme för sent. En timme som dessutom inte ens räknas som för sent för att ibland kan man lämna då istället.
Nu ska jag bege mig hem till mitt crib och se vad jag tar för mig. Har ju rugby att titta på imorgon vid ett, så det får nog bli en lugn kväll. Om ingen annan har något att erbjuda förstås?
Kanske att jag skulle köpa mitt första lösgodis sen förra veckans frossa. Börjar bli sugen på det igen kanske? Något ska jag nog köpa in i alla fall. Det blir helt klart en tripp till Hemköp. Det är fredag, vad går på tv på fredagar nu för tiden?
Det får jag allt ta och upptäcka!

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0