7

En vecka. 7 dagar. 168 timmar. 10 080 minuter. 604 800 sekunder.
Helt ärligt, ingenting! Jag ska börja räkna i sekunder nu. Det kan ju inte ta så lång tid att räkna till 604 800 liksom?
När jag började den här bloggen var det 100 dagar. 2 400 timmar. 144 000 minuter. 8 640 000 sekunder.
Bara när jag skrivit det här blogginlägget har det säkerligen gått ungefär 800 sekunder (skriver ju på annat samtidigt som gör att det tar tid att skriva detta korta men ack så underhållande inlägg) Så tiden bara rinner förbi helt enkelt.

Mitt första helt officiella faktafel/skrivfel var med i tidningen igår också blev jag informerad om av Enköpings Rugbyklubbs klubbdirektör Hästen. Men han är snäll och förstående och rugby är helt nytt för mig så det var ingen big deal. Men jag vill vara odödlig och felfri, men man är ju bara människa!
Men nu ska jag gå och köpa lite mat så att jag överlever denna 11-timmarsdag på jobbet. 2 avklarade, 9 kvar.

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0