5-4

Jag har ont. Så kan man sammanfatta gårdagen. Jag tränade dragkamp som ett reportage till Enköpings-Posten och hjälp vad jobbigt det var! Jag orkade inte ens vara med på en sjundedel av träningen typ. Och mina händer, fortfarande idag med en del kådarester kvar på sig. Men det var väldigt kul. Jag älskar konceptet att jag får betalt för att träna och prova på olika sporter!
Imorgon får jag även betalt för att åka till Norrköping och titta på fotboll. Det blir min första bortamatch, det blir spännande och så ska nya datorn få åka iväg på sin första resa utanför lägenheten också.
Idag ska jag styra upp de biljetterna och sen åka in och jobba litegrann. Det händer liksom inte så mycket annat i mitt liv numera. Jag sparar peppen och the happenings till dagen som nu bara är fyra dagar bort. AAAAAAAAAAAAAAAAAAAH! Jag är taggad!

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0