3-2

Igår var jag i Norrköping och tittade och skrev om Svenska cupen-kvartsfinalen. Det blev ju mer pressat än vad det hade behövt bli. När tiden inte finns väljer de givetvis att dra det hela till förlängning och straffar. Men det löste sig, som det alltid gör. Dock blir det spännande att se slutversionen av texten eftersom Kjell på plats i Enköping fick lägga till lite på slutet då jag var tvungen att hinna med ett tåg. Men det blev nog bra.
Annars så har jag fått höra orden "jag fyller år på söndag" komma ur min mun och då innebär söndag i övermorgon! Jag fick inte bli medlem i Amnesty för att det krävs 18 år för det. Ett antal grattis i förskott har inkasserats och idag är jag även med i UNT som födelsedagsbarn.

JAG BLIR GALEN! De håller på med någonting på min lägenhet och det låter som att de är inne i min lägenhet och borrar och bankar!

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0