12

Idag har jag älskat mitt jobb. En stornyhet som jag fick skriva. Vilken kick man får! En nyhet som resulterade i ramaskri på redaktionen och förmodligen en del ramaskri i Enköpingshemmen, när de imorgon läser MIN text. Jesper Blomqvist, en stor fotbollsspelare på 90-talet och början 2000-talet som tränat ESK i ett år ska imorgon spela istället för att coacha. Det är stort, alla kanske inte riktigt förstår det, men det är stort! Och Jesper är trevlig, och ser väldigt bra ut för att vara 34 år. Sen pratade jag med Bosse Petersson per telefon. Bosse är huvudtränare i ESK och har testat mig ett tag nu. Idag var han glad och trevlig, det kan vara så att jag har lyckats bestiga Bosse-gränsen när det gäller journalister. Har man passerat den gränsen har man gjort sig förtjänt av det. Jag har nog inte riktigt gjort det än, men jag är på väg, förhoppningsvis.
Imorgon älskar jag mitt jobb också. Imorgon får jag betalt för att träna. Träna rugby av alla sporter! Jag ser fram emot det big time! Vi får se om jag överlever.

Puss på er! 

Kommentarer
Postat av: Malin Beschorner

Jeppe - honom har jag varit och druckit öl hos haha XD

2008-07-13 @ 02:21:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0