11

Det blev ingen rugby idag. När jag är på väg ner till stan för att ta mig vidare till Enköping ringer min chefredaktör, för första gången någonsin bör tilläggas. Hjärtat i halsgropen, hade jag skrivit något konstigt igår?
"Vad är det för slöhuvud som har bokat in rugby en timme innan ESK-match?!"
Jaha, var det inte värre än så. Det hade jag men det var inte värre än att boka av. Lite tråkigt, jag hade sett fram emot att spela rugby men det får bli i höst istället. Imorgon ska jag försöka boka in någon annan spännande sport.
Så istället för att jobba kunde jag istället posta mina studenttackkort, köpa en klänning som jag egentligen inte hade råd med och sen mysa hemma hos Karin. Godaste lasagnen på länge och fruktsallad gjorde grejen!
Planer inför första utgången har ju varit pågående ett tag nu, men nu börjar det kännas på riktigt. Jag har två potentiella outfits och jag vet inte vilken jag ska välja, får styra upp en omröstning här eller något. Vi har nog bestämt att det är People vi ska gå till eftersom det är fri entré och happy hour till 22.30. Idag planerades även förfesten lite närmare och om det är fint väder ska det satsas ordentligt i Stadsparken innan. Många människor håller just nu på att spara sig till min utgång och jag känner mig oerhört hedrad! Bara de inte satsar för hårt, jag tänker satsa men jag vill ju samtidigt komma ihåg kvällen. Och jag har aldrig varit någon som satsar för hårt heller, så det är lugners. Åh vad jag ser fram emot detta!

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0