10

Nu när rugbyn blev inställd kände jag att jag behövde en annan kraftgren. Därför ringde jag ett litet samtal och på tisdag ska jag träna dragkamp! Förstår ni hur kul det kommer att bli på en skala? Det kommer att vara en så ny upplevelse så jag vet inte vad, plus att jag förhoppningsvis lär mig lite om dragkamp i stort, kommer ju ändå skriva om det en del i framtiden. Har redan skrivit en text om det för ett tag sen utan att egentligen fatta någonting.
Annars har det varit en värd dag. Förs tsolades det lite, sen bar det iväg till jobbet där det inte händer så mycket, men det är ändå inte helt sysslolöst, helt lagom helt enkelt.
En nackdel när det inte händer för mycket är att när man får dötid så tycker man att man blir sugen på saker som man inte är sugen på egentligen. Gick till exempel precis och köpte mig en liten chokladbit, helt utan att känna att jag behövde en. Men den var god och dessutom liten så vad spelar det för roll!? Men 5 spänn är fortfarande 5 spänn.

Just ja! Den där klänningen som jag egentligen inte hade råd med som jag köpte igår kom jag på att jag visst hade råd med. Ska ju vara kattvakt åt en av mina överordnare här på tidningen och då får jag cash! Det blir mysigt också att få lite sällskap i lägenheten. Lite dålig tajming kanske att jag ska ha den när det är krogdebut om det är så att det bli för- och/eller efterfest hemma hos mig. Då får ingen vara allergisk! Plus att vi måste vakta att den inte rymmer. Men det är nog lugnt hur som helst! Målet är ju att det är varmt så att vi kan vara utomhus, annars finns kanske ett till alternativ från en givmild underbar vän, men vi får se vart det slutar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0