1!

Nu fattar jag det inte längre. Nu är det förnekelse som är grejen. En del separationsångest nästan. Snart lämnar jag min omyndighet. Jag kanske kommer sakna den jättemycket. Nu har jag ju haft något att se fram emot hur länge som helst. Vad ska jag börja se fram emot efter imorgon (förutom utgången på onsdag)?
Kul att jag är som minst taggad på 18 årsdag dagen innan. Fast att jag är som minst taggad innebär inte att jag inte är taggad. För nog är jag taggad fortfarande! Det här inlägget måste ju för jössenammen ha en massa pepp i sig annars fyller den inte sin utlovade funktion. Jag menar i en nedräkning, vilken siffra är den som skriks högst (om vi bortser från 0)?
Och nu till mitt lite desperata rop på hjälp! Vilken outfit passar bäst till min första utgång? (Fotona gör egentligen ingen av klänningarna till sin rätta men ändå) Hjälp mig!







Jag uppskattar all hjälp jag kan få!
Men ännu en gång nu. Det är alltså imorgon det smäller!! Jag fyller 18 år imorgon!! GALET!
Och det är utgång på onsdag, den 16:e på People.

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0